In Memoriam Lenie Nieuwenhuisen (16-10-2021)

Op zondagmorgen 17 oktober ontvingen we het droeve bericht dat Lenie zaterdag 16 oktober laat in de avond op 58 jarige leeftijd is overleden

Nadat dochter Kathy na een schoolvoetbaltoernooi enthousiast thuis kwam en lid werd van Donk en ook zoon Mauro bij Donk kwam voetballen is Lenie actief vrijwilliger bij DONK geworden.

Zij meldde zich aan bij de JeugdOntspanningsCommissie en heeft een aantal jaren enthousiast diverse activiteiten mee helpen organiseren voor de jeugd. Denk hierbij aan de sinterklaasfeesten voor de kinderen, maar ook bingo’s en het pupillenkamp.

Lenie was, vanaf het begin ook enthousiast supporter van de selectie. Samen met Teuni bezocht ze zowel alle uit- als thuiswedstrijden van DONK 1 en thuiswedstrijden van DONK 2 en zodra in augustus de trainingen voor de selectie begonnen, kwam Lenie kijken.

Nadat haar man Ronald in de barcommissie zitting nam, ondersteunde Lenie hem met zijn taken en draaide ze op dinsdagavond samen met Teuni de bardienst.

Ook bij ander activiteiten voor de selectie, waar extra barpersoneel voor nodig was, was Lenie aanwezig en was ze een geliefd persoon bij de selectie.

Een aantal jaar geleden werd bij Lenie nierkanker geconstateerd en heeft zij diverse behandelingen gekregen, die in eerste instantie goed aansloegen. Helaas waren de laatste behandelingen niet effectief meer en groeide de tumoren langzaam door.

Zondag 10 oktober was ze nog voornemens om bij Donk 1 te gaan kijken. Ze had haar schoenen al aan, maar voelde zich toch te moe en wist toen dat ze de laatste wedstrijd van DONK 1 al had gezien op 26 september jl.

Bij de laatste controle maandag 11 oktober jl, kreeg Lenie te horen, dat de artsen niets meer voor haar kunnen doen en lag ze eigenlijk gelijk daarna al in bed en sliep veel, waar ze zaterdagavond uiteindelijk haar definitieve rust vond.

We wensen Ronald, de (klein) kinderen en overige familie en vrienden veel sterkte toe om dit verlies te verwerken

Bestuur sv DONK