Aanmelding

• Aanmelding lidmaatschap:
    • D.m.v. het Aanmeldingsformulier, papierenversie of digitaal op de website.
  • Aanmelding vrijwilliger:
    • D.m.v. het Aanmeldingsformulier, papierenversie of digitaal op de website,
    • d.m.v. het Vrijwilligersformulier, papierenversie of digitaal op de website,
    • bij de betreffende commissie,
  • Aanmeldingen via de website worden door de ledenadministratie doorgestuurd naar de betreffende commissie.
  • Een verenigingsfunctionaris van die commissie neemt contact op voor het vervolg traject. Hij zal  verdere informatie verstrekken, waar nodig assistentie verlenen bij de invulling van het formulier en dient te controleren of alles correct is ingevuld en ondertekend. Bij minderjarigen dient een van de ouders of verzorger te tekenen.
  • Het seizoen loopt van 1 juli t/m 30 juni.
  • Het lidmaatschap en dus ook de contributieverplichting wordt aangegaan voor minimaal één seizoen en loopt automatisch door.
  • De Privacy Wetgeving is ook van kracht voor de sportvereniging. Voor ons betekent dat extra controle op de aanmelding van nieuwe leden en beveiliging van de ledenadministratie.
  • Het Aanmeldingsformulier is aanpast aan deze wetgeving en uitgebreidt met een zogenaamde Toestemmingsverklaring.
  • Formulier na invulling in postbox 141 van de Ledenadministratie stoppen.
  • Voor overige informatie zoals Verenigingsinformatie, Huisregels, Privacy Beleid enz. verwijzen wij naar onze website www.svdonk.nl

Beëindiging van het lidmaatschap

• Het voetbalseizoen loopt van 1 juli t/m 30 juni.
  • De vereniging gaat financiële verplichtingen aan voor een heel seizoen, mede gebaseerd op het aantal leden.
  • Beëindiging van het lidmaatschap dient schriftelijk, voor 1 juli, aan de leden- administratie ledenadministratie@svdonk.nl gemeld te worden, door het formulier Opzeggen Lidmaatschap op de website www.svdonk.nl in te vullen en te versturen.
  • Bij beëindiging van het lidmaatschap na 1 juli moet het gehele contributiebedrag van het nieuwe voetbalseizoen betaald worden. Uitzonderingen alleen in bijzondere gevallen.

Beëindiging als vrijwilliger

• Bij de betreffende commissie.