Voorbereiding A-selectie 2e seizoenshelft

We mogen weer trainen!!! Langzaam lijkt er licht aan het einde van de tunnel te gaan komen en mogen we voorzichtig ook weer denken aan wedstrijden. De KNVB zal op basis van de berichten uit Den Haag binnenkort gaan aangeven wanneer de diverse competities weer zullen gaan herstarten.

Vooruitlopend op en voorafgaand aan competitiewedstrijden hebben we voor de selectie-elftallen het volgende oefen-.schaduwprogramma georganiseerd;

Zondag 30 januari
DONK 1 – cvv Zwervers Capelle 1, 14.00 uur
ESTO 2 – DONK 2, 11.30 uur

Dinsdag 1 februari
DONK 1 – vv  Spirit 1, 20.15 uur
Groeneweg O23 – DONK 2, 20.15 uur

Zondag 6 februari
DONK 1 – FC IJsselmonde 1, 14.00 uur
DONK 2 – cvv Zwervers Capelle 1, 11.00 uur

Zondag 13 februari
DONK 1 – Wippolder 1, 14.00 uur
DONK 2 – EMM’21 2, 11.00 uur

Deze wedstrijden worden uiteraard alleen gespeeld als de Corona richtlijnen daar ruimte voor bieden én de KNVB nog geen competitieprogramma in plant. Hopelijk kan dat ook weer snel met publiek en een kantine die open kan.

Wij gaan er vooralsnog vanuit dat de KNVB voor DONK 1 en DONK 2 geen competitie in plant vóór 20 februari. Een gezonde traininsgopbouw is verstandig na een dergelijke lange periode van stil leggen. We kijken uit naar een mooie 2 seizoenshelft waarin er voor DONK 1 en DONK 2 nog hele mooie kansen liggen.