Update Corona regels dd 16 Februari 2022

Hoera, nagenoeg alle regels worden weer losgelaten omtrent Corona. Hopelijk kunnen we dan de vereniging weer gaan laten draaien, zoals voor Corona met volle kantine na wedstrijden, vele bezoekers van jeugdwedstrijden en wedstrijden op de zondag, waarna die mensen ook allemaal blijven om DONK een goede omzet te bezorgen, Dartwedstrijden, feestavond etc. Hopelijk komt u weer in grote getalen naar het DONK-complex om uw kind of ouder of andere bekende te kunnen zien voetballen en /of om gezellig een drankje te komen doen in onze kantine of op het terras als het weer weer wat beter wordt.

Nog nodig tot en met 24 Februari a.s. voor betreden Sportkantines/Kleedkamers
Iedereen vanaf 18 jaar dient een coronatoegangsbewijs met identificatiebewijs te laten zien in kantine en kleedkamers

Na 24 februari vervalt de verplichting om een CTB te laten zien.

Daarnaast blijven standaard regels zoals handen wassen, geen handen schudden etc als advies gehandhaafd.

Ben je niet gevaccineerd of heb je je Booster nog niet gehaald, overweeg dan dit toch te doen, zodat je nog beter beschermd bent tegen Corona.

Bestuur sv DONK