sv DONK promotie Vrouwen/meisjesvoetbal

Zoals u vorig seizoen al hebt kunnen vernemen, heeft sv DONK een financiële bijdrage ontvangen van de ING ter promotie van het vrouwen/meisjesvoetbal en het werven van meer vrouwen binnen de vereniging sv DONK o.a. als kader, zoals Trainsters, Bestuursleden, Damescommissie-leden en Vrouwelijke Scheidsrechters.

Voor deze financiële bijdrage moeten we uiteraard als vereniging ook ons beste beentje voor zetten en hebben we aan een aantal speelsters vanuit de Vrouwenteams gevraagd een kleine commissie te vormen om samen met Bestuur te kijken hoe we e.e.a. kunnen realiseren om te promoten, meer meisjes/vrouwen bij sv DONK te verwelkomen en het kader uit te breiden, in het belang van het Vrouwen-meisjesvoetbal.We hebben al 25% vrouwelijke bestuursleden, we hebben enkele trainsters bij de Mo13 en Mo17, we hebben 1 vrouwelijke scheidrechter, maar willen er    nog meer welkom heten. De aanwas van meisjes loopt nog steeds goed ook in afgelopen seizoen hebben we meer meisjes als lid mogen verwelkomen.

Voelt u zich geroepen om zich te melden bij sv DONK voor een kaderfunctie of wilt u helpen in de promotie van het vrouwen-meisjesvoetbal kunt u zich melden bij Karin de Heij, via secretaris@svdonk.nl

Bestuur sv DONK