Rene van Beek vertrekt per direct

In navolging van bericht dat de samenwerking met Rene van Beek aan het einde van het seizoen niet verlengd wordt, moeten het Bestuur en TC van DONK u met teleurstelling meedelen dat René als reactie op het niet verlengen van zijn contract aan het einde van het seizoen, besloten heeft zijn huidige verbintenis niet uit te dienen. René is dus per direct geen trainer meer van onze mooie club. We  betreuren deze ontwikkeling uiteraard ten zeerste.

Wij zullen ons op korte termijn beraden op dit besluit en er voor gaan zorgen dat onze selectie snel weer getraind gaat worden door een nieuwe hoofdtrainer. De verdere technische staf neemt zo lang de honneurs waar. Onze eerste selectie bereid zich voor op de eerste competitiewedstrijd thuis tegen EMM’21 op 20 januari. DONK 2 start op 3 februari tegen Olympia.

Zodra wij een structurele oplossing hebben voor de ontstane situatie, zullen we u dat wederom melden.

Het Bestuur en TC