René van Beek nieuwe Hoofdtrainer sv DONK

Het Bestuur en de TC zijn verheugd om te melden dat wij voor komend seizoen de zeer ervaren René van Beek als hoofdtrainer hebben kunnen vastleggen. René is in het bezit van UEFA-B, kent de club, heeft veel ervaring bij meerdere clubs en kwam uit een grote groep kandidaten als beste uit de bus.

René is uiteraard geen onbekende binnen de club. Jarenlang selectiespeler en daarna succesvol dames- en selectietrainer. Vervolgens stuurde zijn  trainersloopbaan René langs verschillende clubs in de regio zoals ESTO, Stolwijk, CVC Reeuwijk en de laatste periode bij vv Groeneweg. Met Groeneweg promoveerde René zelfs naar de eerste klasse.

Voor René voelt DONK als thuiskomen, maar hem kennende zeker niet als een laatste kunstje. René vindt het een grote uitdaging om samen met de begeleiding en organisatie die er al staat te werken aan de verdere ontwikkeling van onze selectie. De TC ziet in René de ervaren trainer die daar een volgende impuls aan kan gaan geven.

Naast zijn rol als hoofdtrainer zal René ook een actieve rol in onze jeugdopleiding gaan vervullen. Over de exacte invulling gaat de TC de komende periode met René in gesprek.

We heten René uiteraard van harte welkom en wensen hem veel plezier en succes met de overige begeleiding en spelers.

Welkom terug bij de club René!!!