Overlijden Herman Kielliger

Op 29 november bereikte ons het bericht dat Herman Kielliger op 64 jarige leeftijd is overleden. Herman was al een aantal jaren ziek, maar bleef positief.

De laatste maanden ging het al minder goed met zijn gezondheid en helaas is alles toch nog snel gegaan en is hij vandaag overleden in het bijzijn van zijn familie.

Herman heeft in zijn jonge jaren gevoetbald en nog even in de senioren, daarna werd hij supporter; De laatste jaren was hij donateur van onze club. Hij bezocht regelmatig thuiswedstrijden van de A1 op zaterdag of op zondag bij DONK 1 en om een biertje te drinken met de overige DONK-leden die hij goed kende.

De laatste periode op zondag kwam hij, als zijn gezondheid het toestond, zo veel mogelijk als hij kon, kijken bij Donk 1. Bij de wedstrijd van DONK 1 thuis tegen Bloemendaal op 31 oktober jl, was Herman voor de laatste keer op DONK-terrein.

We wensen de familie en vrienden van Herman heel veel sterkte met het verlies.

Bestuur sv DONK