LEDENADMINISTRATIE

Al een flink aantal jaren wordt de ledenadministratie verzorgd door Ellen Nuijen.
Nu heeft Ellen aangegeven het eind van het voetbalseizoen te stoppen.

Dit betekent dat we op zoek zijn naar iemand, die dit over kan nemen.

Wat zijn de taken van de ledenadministratie?

Als ledenadministrateur zorg je ervoor dat, in sportlink,  nieuwe leden worden ingeschreven en leden die opzeggen worden uitgeschreven.  Dit doe je in overleg met de betreffende coördinatoren en contributiezaken. De mutatiegegevens verzamel je en deze worden maandelijks gemaild naar de bestuursleden en coördinatoren.

Waar? De administratie is digitaal en zou je vanuit huis kunnen doen.  Alle in – en – uitschrijvingen komen binnen via een eigen ledenadministratie e-mailadres die gekoppeld kan worden aan bijvoorbeeld je thuismail.

Hoeveel tijd?  Je kunt je eigen tijd bepalen. Wel is de bedoeling dat aan het einde van de maand de mutatielijst wordt rond gestuurd. En nieuwe leden, indien mogelijk, voor het komende weekend ingeschreven worden zodat ze dat weekend al mee kunnen spelen.

In de maanden juli-augustus-september-april-mei-juni is het gemiddeld 2-5 uur per week. En in de maanden oktober-november-december-januari februari-maart is het ongeveer 1-2 uur per week.  In de week voor en van 15 juni is het wat drukker, dit komt door de uiterste overschrijfdatum vanuit de KNVB.

Contact met? Je onderhoudt contact met de verschillende coördinatoren, contributiezaken, sportlink en soms de KNVB. Verder beantwoord en verwerk je de binnengekomen ledenadministratie mail.

Ellen heeft aangegeven haar opvolger in te willen werken en bij te staan, waar nodig. Hoe eerder iemand zich aanmeld, hoe meer tijd zij heeft om u wegwijs te maken.

Zoals aangegeven in het profiel kunt u dit THUIS doen en hoeft u niet voor elk “wissewasje” naar DONK.

Voor meer informatie over deze functie, kunt u contact opnemen met: ledenadministratie@svdonk.nl of secretaris@svdonk.nl