Jubileumboek sv DONK 100 jaar

Op zaterdag 20 augustus jl, werd uiteindelijk de Reünie gehouden ter gelegenheid van het 100-jarig bestaan van sv DONK. Dit was een zeer succes volle dag, en als je dan 100 jaar bestaat, wordt er ook een Jubileumboek gemaakt met vele foto’s en interviews met leden.

Gerrit Schinkel heeft zich grotendeels bezig gehouden met het samenstellen van het boek, en werd daarbij ondersteund door Ton Helmond. Frank Arts werd met Drukkerij Verzijl benadert, om het boek te helpen vorm geven en uiteindelijk ook te drukken met een mooie harde kaft, zodat iedereen dit boek mooi kan weg leggen-zetten.

Tijdens de Reünie werd het boek door Gerrit Schinkel overhandigd aan Corrie van Kralingen, die momenteel het oudste erelid van de vereniging is, waarna alle aanwezigen van de Reünie dit boek direct mee naar huis konden nemen.

De Jubileumcommissie heeft een grote hoeveelheid boeken besteld om Gratis weg te geven aan alle leden en oud-leden van sv DONK, rekening houdend met 1 boek per huisadres.

In het boek staan ook alle teamfoto’s van seizoen 2021-2022, dus kunt u allen dit boek opvragen op zaterdag en/of zondag bij de commissiekamer of een van de leden van de Jubileumcommissie.

De Jubileumcommissie wenst u veel leesplezier.

Jubileumcommissie sv DONK