Ienemienie-lidmaatschap:

Omdat sommige ouders, maar zeker ook aanstaande grootouders het leuk vinden om de pasgeboren (klein)zoon of dochter al lid te maken van DONK en men dan alleen in aanmerking komt voor een (duur) niet-spelend lid lidmaatschap hebben we als Bestuur besloten om voor deze groep kinderen een nieuw lidmaatschap in het leven te roepen: het Ienemienie-lidmaatschap.

Deze kinderen kunnen voor een bedrag van € 25,- per seizoen al lid worden van de club, totdat ze de leeftijd bereiken om te gaan voetballen.

Uiteraard kunnen ze met dit lidmaatschap vanaf een bepaalde leeftijd al meedoen met wat activiteiten zoals bv. het Sinterklaasfeest.

Voor overige activiteiten zal dat in overleg gaan met de organiserende commissie en afhankelijk zijn van de activiteit.

Dus vind je het leuk om je (klein) kindje nu al lid van DONK te maken, maar is het nog te jong om te voetballen/trainen, meld dit dan bij het secretariaat of de ledenadministratie.

Het Bestuur