Dinsdag 24 mei SC Feyenoord – DONK

Op dinsdag 24 mei speelt DONK 1 een hele mooie wedstrijd. We nemen het die avond op tegen hoofdklasser Sportclub Feyenoord. Aanvang 20 uur op sportpark Varkenoord naast de Kuip.

Deze wedstrijd betreft de halve finale van de Fidus Voetbal Rotterdam Cup. De finale van dit toernooi is op 6 juni bij RVVH in Ridderkerk.

Het is natuurlijk al een prachtige prestatie dat DONK zo ver is gekomen. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. In de achtste- en kwartfinale moesten eersteklassers BVCB en Heinenoord er ook aan geloven.

Ons mooie jonge team gaat ervoor tegen deze hoofdklasser (afgelopen zaterdag 3-0 winst op stadgenoot Jodan Boys). Hoe mooi zou het zijn als we kunnen zeggen dat we Feyenoord hebben verslagen…en dan de finale te mogen spelen.

In de andere halve finale speelt overigens stadgenoot Jodan Boys tegen de winnaar van Nieuwenhoorn-Heerjansdam.

Kortom; allemaal roemruchte namen uit de top van het zaterdagvoetbal en wij staan daar als kleine club met volledig zelf opgeleid team gewoon tussen !!!

Kom onze jongens allemaal steunen op Varkenoord. Maak deze mooie wedstrijd mee !!!

24 Mei, 20 uur
SC FEYENOORD – DONK