Als je slechte wedstrijden ook al gaat winnen…

Bergambacht 2-DONK 2 0-1

Iedere voetballer kent wel dat heerlijke gevoel om een draak van een wedstrijd af te leveren en er uiteindelijk als een dief in de nacht toch nog met de volle buit vandoor gaan. Het overkwam de trotse nummer twee DONK 2 in het duel tegen het laag geklasseerde Bergambacht 2.
Een bijzonder doelpunt van Mike Hooft besliste de wedstrijd. Vanaf halverwege de helft van Bergambacht produceerde hij vanaf de zijkant een streep die onhoudbaar binnenvloog. Was het een zondagsschot, een mislukte verre pass of toch een juweeltje waar maandenlang op getraind was? Wie het weet mag het zeggen.
Feit was dat het na afloop erg gezellig was in de kleedkamer van DONK.

Trainer Remco Overkamp gaf zijn gevoel als volgt weer: “Als je slechte wedstrijden ook al gaat winnen, wie weet wat er dan…..”
De nacompetitie zal het straks leren. Maar eerst wacht op 4 mei nog een oefenwedstrijd tegen Wippolder 2 en een week later een reguliere competitiewedstrijd, uit tegen ONA 2.