A-selectie sluit eerste deel voorbereiding af in stijl

Afgelopen zondag werd er met 2 wedstrijden tegen Olympia een afronding gemaakt van het eerste trainingsblok van de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Zowel DONK1 (1-3) als DONK2 (4-6) stapten als winnaar van het veld aan de Bodegraafsestraatweg.

Eerder deze week werd er door DONK1 (zonder o.a. Jordy de Jong, Jeroen Borsboom, de gebroeders Houdijk en Bas van der Eem) ook al heel knap met 2-4 gewonnen van hoofdklasser Jodan Boys. De zaterdag daarvoor zagen we ook tegen CVC Reeuwijk al een leuke wedstrijd in 1-1 eindigen.

Al met al een succesvolle 3 weken waarin we naast een opbouw ook weer de smaak van wedstrijden hebben kunnen proeven. Wedstrijden waarin we bovendien laten zien dat de rek er nog lang niet uit is en wederom diverse jonge spelers hun vistiekaartje nadrukkelijk hebben afgegeven.

We gaan nu weer 3 weken met vakantie om op 10 augustus de draad weer op te gaan pakken.

Fijne vakantie allemaal !!!