Wederom nacompetitie voor DONK 1

Na een zeer sterke 2e seizoenshelft is DONK 1 er met een 2e plaats in de competitie wederom in geslaagd de nacompetitie te bereiken. Een zeer knappe prestatie van onze jongens en begeleiding! Na de overstap naar de door kenners zwaarder ingeschatte zaterdag dus wederom een kans te promoveren naar de 1e klasse. Een niveau waarop DONK nog nooit is uitgekomen.

Omdat we in de competitie als hoogste team zijn geëindigd met een periode, mogen we de eerste ronde op 3 juni overslaan. Onze eerste wedstrijd is een thuiswedstrijd op zaterdag 10 juni tegen de winnaar van de wedstrijd HVV-Alphia. Bij winst spelen we op 17 juni op neutraal terrein de finale.

Winst in de finale betekent een historische promotie naar de 1e klasse waar we stadgenoot Jodan Boys zullen gaan tegenkomen. Mochten we 2e klasser blijven spelen we volgend jaar tegen Olympia ook een derby overigens.

Het spreekt voor zich dat we iedereen vragen bij deze nacompetitiewedstrijd(en) het team te komen ondersteunen en Pieter van Zoest een grandioos afscheid te geven!

Het complete schema van de NC is alsvolgt;

3 juni
HVV – Alphia
Spartaan’20 – SVC’08
Den Hoorn – VVGZ