SV DONK zoekt nieuwe Hoofdtrainer

Met ingang van seizoen 2023-2024 is de sv DONK op zoek naar een nieuwe Hoofdtrainer.

Ons eerste elftal komt uit in de 2e Klasse zaterdag West 2 en ons 2e elftal in de reserve 2e kl zaterdag West 2. Wij gaan uit van de visie om met zo veel mogelijk zelf opgeleide spelers zo hoog mogelijk te spelen met deze 2 selectie elftallen. Daarbij hechten wij naast de prestaties ook veel waarde aan de sociale omgeving waarin die prestaties geleverd kunnen worden. Daarvoor beschikken we over uitstekende ondersteunende randvoorwaarden.

Wij zoeken daar een Hoofdtrainer bij die zich kan herkennen in de onderstaande profielschets. Ben jij de man of vrouw die deze uitdaging graag aan zou gaan, dagen we je uit te reageren. Dat kan naar Patrick Akerboom, onze Technisch Coördinator (patrickakerboom@gmail.com of 06-46136874)

Voor volgend voetbalseizoen (2023-2024) is sv DONK uit Gouda op zoek naar een ambitieuze Hoofdtrainer voor de A-selectie diein bezit is van minimaal diploma UEFA-B/TC-2.

sv DONK is een middelgrote vereniging (totaal 750 leden) in Gouda spelend op een relatief nieuw sportcomplex de Oostpolder waar wij over 3 kunstgrasvelden met verlichting beschikken. Ons eerste elftal speelt momenteel 2e klasse KNVB op zaterdag. We hebben de ambitie om minimaal een stabiele 2e klasser te zijn. De vereniging hecht veel waarde aan doorstroming van jeugdspelers richting de seniorenselectie. Onze A-selectie bestaat voor meer dan 80% uit zelf opgeleide spelers. Het (jeugd)selectievoetbal wordt vorm gegeven en begeleid door de Technische commissie.

Profiel Hoofdtrainer:

–              Je beschikt minimaal over het UEFA-B/TC 2 diploma (geldige licentie)

–              Je hebt aantoonbare ervaring in het coachen en begeleiding van prestatieve senioren selecties

–              Je kunt je conformeren aan een visie bij een club in combinatie met je eigen visie als trainer

–              Je bent een teamplayer en zorgt met de andere assistent-/keepers-/hersteltrainers voor een gezonde, plezierige en uitdagende ontwikkel- en werkomgeving.

–              Je bent communicatief + sociaal vaardig en weet een hecht team te bouwen en te houden

–              Je wilt meer zijn dan alleen de hoofdtrainer en dus maak je echt onderdeel van de vereniging uit

–              Ontwikkelen en aantoonbaar beter maken van spelers en teams is jouw grote drive

Primaire taken:

–              Voorbereiden van 2 trainingen per week

–              Communicatie en uitleg over de trainingen aan de complete trainersstaf

–              Verzorgen van 2 trainingen in de week (di en do)

–              Wekelijks i.s.m. de overige leden van de technische staf samenstellen van wedstrijdgroepen voor sv DONK 1 en sv DONK2 en begeleiden/coachen van sv DONK 1 op wedstrijddagen

–              Aansturen en praktisch begeleiden van de complete trainers- en begeleidingsgroep

–              Zorg dragen voor een goede onderlinge sfeer en afstemming binnen de trainersgroep

–              Zorg dragen voor een goede onderlinge sfeer en afstemming binnen de spelersgroepen

–              Periodiek deelnemen aan het trainersoverleg (4x per jaar)