SV DONK organiseert 3e Jober Thoen memorial toernooi

Het seizoen is weer in voorbereiding en dus is het ook weer bijna tijd voor het Jober Thoen memorial toernooi. Een voorbereidingstoernooi voor 4 eerste elftallen vernoemd naar en ter blijvende herinnering aan ons legendarische en veel te vroeg overleden erelid Jober Thoen.

Dit jaar neemt DONK1 het op tegen FC Oudewater, vv Groeneweg en onze buren van vv ONA. Speeldagen zijn dinsdag 22 en zaterdag 26 augustus. Dinsdag starten om 20.15 uur de wedstrijden DONK – vv Groeneweg (weerzien met Pieter van Zoest) en FC Oudewater en ONA. Op zaterdag spelen DONK en ONA een stadsderby en komen Groeneweg en FC Oudewater elkaar tegen. Zaterdag starten we om 14.30 uur.

Titelhouder is de thuisploeg. Wie heeft zaterdag om ca. 16.30 uur de Jober Thoen bokaal voor een jaar in zijn bezit ?

Een leuke opening van het seizoen, dus u bent van harte welkom. Zaterdag zal op het terras naast gezelligheid en muziek ook de beroemde Barrabus aanwezig zijn voor overheerlijke Surinaamse broodjes. Sportiviteit en gezelligheid gaan deze 2 dagen hand in hand. Precies zoals de kleine Generaal het gewild zou hebben. We zien u graag tijdens dit toernooi!