Sparen voor de club

De afgelopen weken zijn er 2 supermarkten geweest, die een actie gehouden hebben om de kas van de (sport)verenigingen een beetje aan te vullen.

De Plusmarkt had een actie, waarbij men, afhankelijk van het totaalbedrag van de boodschappen, punten kreeg, die men kon activeren voor onze club en zo werd er 20.000 euro verdeeld onder alle deelnemende verenigingen.

Bij Albert Heijn kon men sparen door het kopen van actieproducten. Deze actie werd ondersteund door de KNVB.

Uiteraard hebben we ons voor beide acties aangemeld, want een extraatje voor de club is altijd meegenomen.

En…..onze leden gingen massaal boodschappen doen bij deze 2 supermarkten, waardoor we bij de Plusmarkt als tweede eindigden en we met elkaar een mooi bedrag van € 1.958 bij elkaar gespaard hebben. Bij Albert Heijn was de opbrengst €  801.

Verder hebben we ook nog meegedaan aan een actie van de Rabobank: Rabo Clubsupport. Mensen die bankieren bij de Rabobank, konden met deze actie ook een extraatje voor de club sparen. Hier is de opbrengst € 306,83

Zoals u weet, betaalt u ook statiegeld voor de plastic PET flessen. Indien u de flessen niet mee neemt en thuis inwisselt bij uw boodschappen en de flessen doneert aan sv DONK, worden deze flessen  verzameld in de speciale bakken op ons complex en dit wordt opgehaald en gesorteerd door Statiegeld Nederland. Het statiegeld komt ook weer ten goede aan onze club. Tot eind oktober is rond de € 300 aan statiegeld opgehaald.

Omdat het buitenmeubilair de beste tijd heeft gehad en door ons eigen klusteam al een keer is opgelapt, heeft het Bestuur besloten om het geld van deze acties te gebruiken voor nieuw buitenmeubilair.

Er zijn nu een aantal offertes aangevraagd en we hopen snel een besluit te kunnen nemen, zodat we straks als het eerste voorjaarszonnetje weer gaat schijnen we allemaal lekker buiten kunnen zitten.

Namens het Bestuur, willen we iedereen hartelijk danken voor de gedane boodschappen bij deze supermarkten en het sponsoren van de punten aan onze mooie club.

Bestuur sv DONK