Selectie hervat voorbereiding

Na de 3 prima eerste weken in juli met mooie oefenresultaten start de selectie a.s. dinsdag 10 augustus met de traditionele voorbereiding van 6 weken. We werken toe naar de competitiestart op zondag 25 september. In deze periode worden trainingen afgewisseld met meerdere oefen- en bekerwedstrijden.

Speciaal nu alvast te vermelden is het feit dat we dit jaar weer in staat zijn om het Jober Thoen toernooi te organiseren. Op donderdag 26 en zondag 29 augustus ontvangen we GC&FC Olympia, RVC’33 en vv Groeneweg. Olympia is titelverdediger na hun winst in de eerste uitvoering in 2019. Op zondag 29 augustus zullen de wedstrijden aangekleed worden met gezelligheid op het terras. Het wordt een sportieve en gezellige middag, geheel in stijl zoals de naamgever van de beker zou hebben gewild. Zet maar vast in de agenda!

In september spelen we uiteraard de traditionele bekerwedstrijden waarbij DONK 1 uit gaat komen tegen Antibarbari (2e kl zo, 5 sep uit), ONA (1e kl zo, 12 sep thuis) en Te Werve (2e kl za, 18 sep uit) en DONK 2 de strijd zal aangaan met ONA 2 (5 sep thuis), EMM’21 2 (12 sep uit, oude DOSR) en cvv Zwervers Capelle 2 (19 sep thuis).
In het weekend van 17 tot 19 september verblijft de selectie in het Belgische Oostende voor haar traditionele trainings- en teambuildingsweekend. Dit jaar ter afsluiting van de voorbereiding. De bekerwedstrijden uit dit weekend gaan we in overleg met de tegenstanders verplaatsen.

Bijgaand vindt u de volledige voorbereiding van de selectie op seizoen 2021-2022