MET SPOED GEZOCHT

Per direct zijn wij opzoek naar trainer(ster)s voor een aantal van onze jeugdteams.

Door het plotseling wegvallen van een aantal trainers zijn wij als club voor het probleem te komen staan dat we met spoed aanvulling nodig hebben. Erg jammer dat we lopende het seizoen moeten bijsturen, maar wij vertrouwen erop dat we met elkaar een geschikte oplossing kunnen vinden.

Waar zoeken we trainers voor:

Mini-pupillen – zaterdagmorgen 09.00 – 10.00 uur

Jongens O17-1 – donderdagavond 18.30 – 19.45uur (evt. coachen op de zaterdag)

Waar ben je verantwoordelijk voor bij het geven van de trainingen?

Bij het geven van een training ben je bezig met het geven van voetbal gerelateerde handelingen, team gevoel, en ervoor zorgen dat er een plezierige en fijne omgeving is voor spelers & ouders.

Zou u onze jeugd willen ondersteunen maar geen idee waar te beginnen?!

De TC-jeugd van SV DONK zal helpen bij het opstarten en ondersteunen waar nodig.

Het zou toch erg jammer zijn als onze jeugd leden NIET meer kunnen trainen/voetballen.
Mochten er vragen over zijn spreek ons dan gerust even aan.

Met sportieve groet,
TC-Jeugd s.v. DONK