In Memoriam Rob Streefkerk (8 maart 2021)

Op maandag 8 maart jl. bereikte ons het droevige bericht dat Rob Streefkerk, na een korte periode van ziekte op 59-jarige leeftijd, is overleden.

Rob, is op 9 september 2002 lid geworden bij onze vereniging. Zijn oudste zoon Davey speelde op dat moment al sinds 1999 bij sv DONK en zijn andere zoon Nick werd lid in 2003. Rob ging zelf voetballen in een lager elftal en werd tevens gevraagd leider te worden bij een van de teams, waarin een van zijn zonen speelde. In  die periode is Rob diverse jaren leider geweest en werd o.a. in seizoen 2007-2008 kampioen met het C1-elftal.

Zelf ging Rob voetballen in een lager elftal met o.a. Eric Groenendijk, Jurgen Paap en Geert-Jan Aaldering. Na zijn actieve voetballoopbaan in 2016 ging Rob elke vrijdagavond trainen met leeftijdgenoten in een Recreatiegroep en deed hij mee aan de maandelijkse 7 tegen 7 toernooitjes. Op de training van vrijdagavond zorgde Rob voor de teamindeling. Rob kwam op die vrijdagavonden geregeld met de fiets met Ed van Riemsdijk en Geert-Jan Aaldering om zodoende de avond met een lekker biertje samen met de vrijdagavondgroep af te sluiten. Op de vrijdagavond na de training nam Rob als muziekliefhebber plaats achter de computer en zorgde voor de muziek.

De laatste jaren was Rob op de zaterdagmiddagen een van de mensen die de ontvangst van tegenstanders en scheidsrechters verzorgde in de commissiekamer van sv DONK en op de zondagen kwam hij na zijn actieve voetbalcarrière nog regelmatig bij DONK 1 en/of 2 kijken.

Ongeveer 7 weken geleden werd Rob getroffen door Corona en na een relatieve korte periode van ziekte is hij maandagmiddag 8 maart jl. in het ziekenhuis in Den Bosch is overleden.

Na een lidmaatschap van 18 jaar moeten we helaas definitief afscheid nemen van Rob.

Wij wensen zijn vrouw Cora, zijn zonen Davey en Nick en de overige familieleden, vrienden en kennissen heel veel sterkte toe in deze moeilijke dagen en komende tijd.

Bestuur sv DONK