In Memoriam,  Adrie Schelling (27-07-2022)

Afgelopen week ontvingen we het bericht van het overlijden van ons Niet spelend lid Adrie Schelling, bij velen ook bekend als “Bums”. Adrie was sinds 1 juni 1985 lid van sv DONK, Hij speelde in een lager elftal met o.a. Peter Koemans, Arie Anker, Gert Flux en was na zijn voetbalcarrière leider bij dit team. Na en doordeweekse trainingsavond was het op zondag een gezellig balletje trappen met elkaar en werd er na afloop nagetafeld in de kantine van sv DONK, waarbij ook diverse spelersvrouwen aanschoven.

Adrie was bij velen ook bekend als parkeerwachter in de Gemeente Gouda.

De laatste jaren zagen we Adrie wat minder op DONK, enerzijds vanwege de periode met Corona, anderzijds omdat hij ziek was geworden en helaas is hij aan deze ziekte ook overleden.

Adrie mocht 70 jaar worden en na een lidmaatschap van 37 jaar moeten we helaas definitief afscheid nemen van Adrie.

Wij wensen zijn naaste familie en overige familieleden, vrienden en kennissen heel veel sterkte toe in deze moeilijke dagen en komende tijd.

Condoleren kan op dinsdag 2 augustus tussen 19 en 21 uur, thuis op de Ijsselaan 15 te Gouda. De uitvaart zal zijn op woensdag 3 augustus om om 13 uur in de aula van Ijsselhof te Gouda.

Bestuur sv DONK