G-voetbaltoernooi en uitslag loterij

De Foto’s: Klik
Wil je originelen bestellen of afdrukken? Klik

Op zaterdag 3 juni jl. was er voor het eerst een G-toernooi, welke door sv DONK georganiseerd werd op eigen complex.

Na een behoorlijk lange voorbereiding was alles geregeld, was het weer prima en kon de dag beginnen om 9.30 uur met de ontvangst van Wethouder Sport van de gemeente Gouda, dhr. M. Bunnik.

Nadat hij het toernooi had geopend om 10 uur door een confettikanon aan te zetten en aansluitend de aftrap heeft genomen bij de eerste wedstrijd DONK G1 tegen Esto G1, begonen alle teams aan  hun wedstrijden.

Rond 12.30 uur was er een pauze, waarin alle spelers en begeleiders en scheidsrechters een patat met snack kregen aangeboden van Hommes Frites, en om en om gingen andere teams beginnen aan de Penaltybokaal. Na de pauze volgden de laatste poulewedstrijden en aansluitend de kruisfinales.

Uiteindelijk werd DRL G2 de winnaar van het toernooi, werd SVV G2 winnaar van de penaltybokaal en kreeg Be Fair G2 de sportiviteitsprijs.  DONK G1 behaalde een 6e plaats.

Op deze dag was ook een loterij met heel erg veel prijzen. De nodige prijzen zijn nog niet afgehaald, maar dat kan alsnog tegen overhandiging van uw winnende lootje. De hoofdprijs, een gesigneerd shirt van Sven van Beek van Heerenveen, is ook nog niet opgehaald.  U kunt zich op maandag en woensdagavond melden bij de kantine en vragen naar de mensen van het G-voetbal. Zij kunnen u dan uw prijs overhandigen. U kunt zich ook zaterdagmiddag 10 juni of zaterdag 17 juni vanaf 13.00 uur melden op sv DONK in de commissiekamer.

De mensen met de winnende lotnummers kunnen hun prijs nog komen ophalen.

Blauw    940        Blauw    946        Blauw    904        Blauw    949

Blauw    950        Oranje   403        Oranje   549        Rose      703