DONK 2 komt goed weg: DONK 2-GROENEWEG 2 3-3

Een slap spelend DONK 2 mocht in de thuiswedstrijd tegen Groeneweg 2 niet mopperen.

De thuisploeg miste scherpte en duelkracht en liet zich in deze zespuntenwedstrijd te gemakkelijk overlopen.

Na de 0-2 (slechte communicatie in DONK’s laatste linie) leek er voor de bezoekers geen vuiltje aan de lucht. Toch kreeg DONK weer hoop toen een fout van de keeper werd afgestraft door Jesse Bottinga, 1-2.

De 1-3 leek echter de genadeslag te betekenen voor DONK. Met nog een klein kwartiet spelen voor de boeg gaf niemand meer een cent voor de Gouwenaars. Rik Bogaard dacht daar anders over. Van dichtbij zorgde hij voor de aansluitingstreffer, 2-3.

In de 86ste minuut kreeg DONK opnieuw een cadeautje in de schoot geworpen. De keeper van Groeneweg schoot de bal tegen de aanstormende Marco Douma op waarna de bal in het doel verdween, 3-3.

Een wedstrijd om snel te vergeten. DONK blijft wel meedoen in de race om de bovenste plaatsen. Aanstaande zaterdag ontvangt de ploeg om 12.00 uur ONA 2. Altijd lastig, altijd leuk!