Opening kantine zomerperiode 2021

Zoals al eerder aangegeven wordt er in de komende twee weken nog getraind door de selectie, die daarna een rustpauze nemen en vanaf 10 augustus weer gaan trainen. De jeugd is gestopt met trainen en begint weer op 21 augustus a.s. met trainen en alleen diverse lagere elftallen en de recreatiegroep van de vrijdagavond hebben het voornemen om door te gaan met trainen.

Daarom zal de kantine in de zomerperiode op doordeweekse avonden alleen op de vrijdagavond open zijn. Lagere elftallen die normaliter op andere avonden trainen, zouden naar deze avond kunnen gaan, de velden met elkaar delen en dan na afloop gezellig een drankje kunnen nuttigen.

In augustus zullen wij u aangeven vanaf wanneer de kantine weer op doordeweekse avonden open gaat bij trainingen en wedstrijden en hopelijk blijven corona problemen achterwege en kunnen we vanaf dan weer een normaal programma gaan draaien op voetbalgebied.

DONK 1 speelt nog 3 oefenwedstrijden :en DONK 2 speelt nog 1 oefenwedstrijd, waarna de vakantie aanbreekt,  te weten

Zaterdag 10 juli            14.00 uur         DONK              –           cvc Reeuwijk 1

Dinsdag 13 juli             20.15 uur         Jodan Boys 1  –           DONK 1

Zondag 18 juli              11.00 uur         Olympia 2        –           DONK 2

Zondag 18 juli              14.00 uur         Olympia 1        –           DONK 1

Wij wensen alle leden, vrijwilligers en bekenden een fijne vakantieperiode toe en zien elkaar graag weer in het nieuwe seizoen op ons complex terug.

Bestuur sv DONK