Nacompetitie voor Promotie naar 1e Klasse Zaterdag

sv DONK 1 heeft zich knap geplaatst voor de nacompetitie voor promotie naar de 1e Klasse zaterdag.

Om dit te bereiken moet DONK  2 wedstrijden winnend zien af te sluiten.

De eerste wedstrijd is op zaterdag 10 juni op terrein sv DONK om 14.30 uur tegen HVV 1 uit Den Haag. De winnaar speelt dan op zaterdag 17 juni a.s. op neutraal terrein de finale tegen de winnaar van de wedstrijd RKDEO – Spartaan’20, waarbij de winnaar van 17 juni a.s. dan promoveert naar de 1e Klasse.

HVV hebben we vorig seizoen getroffen in de Finale om promotie naar de 1e Klasse en destijds was HVV de winnaar en is gepromoveerd.

Helaas hebben zij het niet gered boven de gevarenzone te blijven en moet HVV nu ook de nacompetitie spelen maar dan om degradatie te voorkomen.

Al met al dus een spannende wedstrijd, waarbij wij alle DONK leden uitnodigen om te komen kijken en met de DONK leden ook wellicht vele andere voetballiefhebbers uit Gouda en omgeving.

Er gelden uiteraard ook bij deze wedstrijd de nodige ordemaatregelen, die vanuit de KNVB worden opgelegd aan de vereniging, op wiens complex wordt gespeeld, en wij gaan er dan ook van uit dat het een zeer leuke middag zal worden met een spannende wedstrijd, waarbij alle aanwezigen zich op een normale manier zullen gedragen en ook de regels naleven, die eigenlijk altijd bij elke wedstrijd gelden.

Belangrijkste regels zijn:

Men zal drankjes, limonades en bier kunnen kopen in kantine, maar we verzoeken dit alleen mee te nemen naar buiten, als men voor kantine blijft op het terras, ongeveer 2 meter vanaf veld gezien en een en ander mag alleen in kunststofbekers en plastic flesjes.

De KNVB wenst dat er GEEN vuurwerk wordt gebruikt voor en tijdens de wedstrijd. Wij vragen uw medewerking hierin.

Men gedraagt zich op complex sv DONK netjes richting spelers, scheidsrechters en omstanders. We willen het een gezellige middag laten zijn met een sportieve en spannende wedstrijd, waarbij de spelers en scheidsrechters hun best zullen doen en zij niets hebben aan commentaar vanuit het publiek.

Kortom RESPECT voor iedereen deze middag.

Komt allen en Veel plezier allemaal

Bestuur sv DONK