JO12-3 kampioen

Wij moesten vandaag winnen om kampioen te worden, onze spits Tijn was helaas plotseling ziek geworden dus we moesten zonder hem aan de bak.

Wij hebben een mega spannende partij gespeeld. Al snel kwamen wij knap op een 2-0 voorsprong. Helaas scoorde de tegenstander vlak voor rust de 2-1. Na de rust pakten wij de tegenstander direct aan en kwamen op een 3-1 voorsprong. Tegen deze goedetegenstander was dat nog niet voldoende en plots viel de 3-2. Gelukkig bezitten wij Donk DNA dus heel snel maakten wij de 4-2, maar de tegenstander wilde ook kampioen worden. (Wie zou winnen werd kampioen).

Zij maakten weer vrij snel 4-3. Opnieuw toonden wij karakter en maakten de 5-3, toen viel de 5-4 vanuit het niets met nog 3 minuten te spelen. De laatste bal van de wedstrijd was een vrije trap voor ons, die Thijs er prachtig inschoot.

Super wedstrijd met twee geweldige teams!