DONK 1 speelt de nacompetitie!!!

Na een heel mooi seizoen waarin totaal 59 (!) punten werden behaald, mag DONK 1 in de nacompetitie proberen promotie naar de (zaterdag) 1e klasse af te dwingen. Een historisch niveau voor onze club !!!

Komende zondag 12 juni spelen we thuis tegen RKDEO uit Nootdorp. Zij werden 4e in de 2e klasse D met in totaal 48 punten. De wedstrijd begint a.s. zondag om 14 uur.

Mochten we deze wedstrijd winnen, spelen we donderdag 16 juni tegen de winnaar van Rood-Wit Willebrord en Pancratius. Rood Wit speelde in de 1e klasse B (bij stadgenoot Olympia) en werd daar 12e. Pancratius kennen we uiteraard uit onze eigen competitie. Als Rood Wit wint, spelen we in het Brabantse St Willebrord. Wint Pancratius, dan spelen we thuis.

Mocht ook deze 2e wedstrijd gewonnen worden is zondag 19 juni op neutraal terrein de finale. Daar is 1 van de volgende 4 ploegen de mogelijke tegenstander; HVV (2e in 2D), Antibarbari (3e in 2D), KDO (4e in 2C) en Hilligersberg (13e in 1B).

Maar goed, wie te vroeg rekent moet meestal opnieuw rekenen. Daarom eerst volledig de focus op de wedstrijd van a.s. zondag om 14 uur thuis tegen RKDEO. Kom allemaal onze jongens steunen !!!

Patrick Akerboom