DONK 1 bereikt volgende bekerronde

Op dinsdag 16 november is DONK er in geslaagd zich met een 3-0 overwinning op zaterdag 3e klasser OSV Oud Beijerland te plaatsen voor de 3e bekerronde van de KNVB beker. Tegen een stugge tegenstander duurde het lang voordat de ban gebroken werd, maar uiteindelijk vonden Jeroen Borsboom, Marvin Vat en Bas Houdijk het net in de laatste 20 minuten. Daarnaast konden we ook Tim Houdijk weer met wedstrijdminuten begroeten na zijn vervelende enkelblessure sinds het trainingskamp in Oostende.

De volgende bekerronde wordt afgewerkt op 19 december of 16 januari. Binnenkort vindt de loting daarvoor plaats. Laten we hopen op een mooie thuiswedstrijd waarbij dan ook weer publiek aanwezig mag zijn.

A.s. zondag vervolgen we onze weg in de competitie met een uitwedstrijd in Voorhout tegen Foreholte. Helaas zonder publiek maar voor voor de supporters heeft Foreholte zondag een live stream via You Tube beschikbaar. Zie daartoe elders de website. Ook zal er via Twitter (@svDONK) verslag gedaan worden. DONK 2 gaat a.s zondag op bezoek bij de studenten van Antibarbari 2.