Pupil van de Week

Zaterdag 17 februari speelde Donk 1 de vanwege het bevroren veld gestaakte wedstrijd tegen Sportvereniging Emm21 uit. Ook Nola Voshol mocht uiteraard de resterende 80 min. Pupil van de week zijn!

Nola is 9 jaar, ze speelt bij de MO-10 waar ze de vaste keeper is. Nola is al 5 jaar lid van Donk. Ze vindt het het leukst om gezellig met haar vriendinnen in een team te voetballen en tijdens de wedstrijden van Donk 1 en JO18 is ze ook vaak op Donk te vinden om met haar vriendinnen te spelen en uiteraard de teams aan te moedigen!

Het leukst aan Pupil van de week zijn vond Nola de aftrap nemen en scoren in het doel van de tegenpartij. Gelukkig vond de bal buiten het doelpunt van Nola wat helaas niet telde, nóg 3 keer het net, waardoor de wedstrijd na 90 min eindigde in 3-0. 1 van deze doelpunten nam Levi van Houten voor zijn rekening, omdat Nola dat het mooiste doelpunt vond, vond ze hem dan ook ’the men of the match!