Mini Pupillen

Mini Pupillenvoetbal bij sv Donk voor 4,5 en 6 jarigen

Kinderen van 4 jaar oud zijn officieel nog niet speelgerechtigd bij de KNVB om wedstrijden te voetballen. Voor kinderen van 5 en 6 jaar oud biedt de KNVB de organisatievorm 4 tegen 4 aan.

Bij onze vereniging kunnen kinderen van 4,5 en 6 jaar terecht om leuke en gerichte trainingen te volgen die passen bij deze leeftijdscategorie. Het spelen van 4 tegen 4 wedstrijdjes speelt daarin voor de 5- en 6-jarigen een belangrijke rol.

De eerste kneepjes van het voetbalspel zullen stap voor stap worden bijgebracht. Niet alleen spelenderwijs leren omgaan met de bal, maar ook goed omgaan met elkaar zoals dat in een teamsport hoort.

Tijdens de trainingen, die ongeveer een uur duren, leren de kinderen op een speelse wijze baas te worden over de bal. Onder begeleiding van ervaren (jeugd)trainers leren de kinderen allerlei voetbalhandelingen met en zonder bal uit te voeren.

Voor de mini pupillen is er iedere woensdag de gelegenheid om te trainen van 16.00 uur – 17.00 uur en op iedere zaterdag van 8.45 uur – 9.45 uur.

We organiseren op de zaterdag regelmatig 4 tegen 4 wedstrijdjes, zowel onderling als tegen andere verenigingen.

Strippenkaart
U kunt voor uw zoon of dochter een strippenkaart aanschaffen van 10 trainingen (€20,-) of 20 trainingen (€35,-).

Mini Pupillen 2014

Uw kind heeft de volgende spullen nodig:

– Voetbalschoenen en/of kunstgrasschoenen(gymschoenen als we in de zaal trainen)
– Scheenbeschermers
– Voetbalkleren (trainingspak/shirt/broek/sokken)

Voor meer informatie over het Mini Pupillenvoetbal of voor het aanmelden van uw zoon/dochter kunt u contact opnemen met de coördinator Michiel Dessing, via minipupillen@svdonk.nl

Adres Sportpark Donk:
Nieuwe Donkstraat 1 (gelegen langs de Nieuwe Broekweg)
2809 NJ GOUDA
Tel. 0182 – 516349